fbpx

Detalii pentru traineri

 

logo lung- fara fundal este evenimentul complet pentru un stil de viață sănătos, atât pentru trup, cât și pentru minte și suflet. Evenimentul se adreseaza celor atenți cu sănătatea lor, celor pasionați de spiritualitate ca formă de găsire a liniștii interioare și a fericirii, celor interesați de dezvoltare persoanală, relațională și de parenting. Totodată, nivelul informațional din cadrul seminarilor și atelierelor este pentru începători, scopul evenimentului fiind de a ajuta oamenii sa intre în contact cu diferite subiecte, practici și tehnici, pentru a găsi cele mai potrivite surse pentru propria persoană.

Agenda Bio, ediția a 11-a – 8-9 septembrie 2018  ediție în aer liber

Program: 10:00 – 19:00, în ambele zile.
Intrare: 8 lei/persoană. Copiii până în 14 ani au acces gratuit.
Locație:  Casei Universitarilor București, adresa: Str. Dionisie Lupu 46 (zona Piața Romană).

Structura evenimentului

  • Târg cu aproximativ 70 de standuri cu vânzare de produse bio și naturale;
  • Zonă restaurant cu meniu vegetarian;
  • Săli de yoga, ateliere de gătit și seminarii de dezvoltare personală incluse în biletul de intrare;
  • Ateliere de creație pentru copii și dezvoltarea abilitaților acestora;
  • Zonă de relaxare în hamace.

DETALII PENTRU TRAINERI

Categorii generale de subiecte abordate în cadrul seminariilor și claselor:

  • yoga
  • meditație și midfulness
  • nutriție
  • terapii holistice
  • feminitate
  • fitness
  • parenting
  • activități pentru copii
  • ateliere practice: de gătit, de creație, realizare de cosmetice naturale, testari de produse, activități interactive etc.

Scopul unei activitați este a veni mai aproape de oameni cu informații utile pentru ei și de a îi introduce într-un subiect cu care nu sunt familiarizați sau despre care știu foarte puține lucruri. În acest mod persoanele care participă la o clasa să-și poata face o idee despre subiect și să se poata gândi dacă pe viitor își dorește să aprofundeze subiectul/practica, dar și să plece cu câteva informații care să îi fie folositoare dacă le va pune în aplicare.

Ce oferim trainerului:

  • sală pentru desfășurarea activității (Costurile închirierii sălilor sunt suportate de către noi, traineri având acces la ele în mod gratuit.);
  • mobilier (mese și scaune/ pernuțe pentru activitățile dedicate copiilor);
  • suport în materie de grafică și content writing în vederea anunțării și promovării activității;
  • articol postat pe site (https://agendabio.ro/), articol care include informații despre activitatea susținută și detalii despre trainer cu hyperlink către pagina sa și/sau alte date de contact;
  • promovare în reteaua noastră (pe pagina de Facebook Agenda Bio, grupuri Facebook de profil, Newsletter, Parteneri media și Instagram );
  • promovarea plătită a articolului pe Facebook (boost post);
  • deoarece locurile sunt limitate gestionăm înscrierile doritorilor/participanților, pe care le comunicăm trainerului cu 1 – 2 zile înainte de eveniment;
  • menționarea clasei/seminarului/atelierului și numele trainerului în cadrul programului printat care va fi oferit vizitatorilor;
  • posibilitatea de a distribui materiale promoționale, informații și oferte pentru activitatea sa din afara evenimentului către oamenii cu care intră în contact.

Ce ne dorim de la trainer:

  • să susțină activitatea în mod gratuit pentru vizitatorii evenimentului;
  • să-și structureze activitatea pentru timpul alocat: 120 minute: 90 minute susținerea activității, 15 minute înainte – pentru organizare și pregătire și 15 minute după – dedicate strângerii/organizării;
  • să respecte programul stabilit;
  • să promoveze/ share pe pagina de Facebook, blog, site sau în rețeaua sa la articolul dedicat activității sale;
  • să ne ofere informațiile solicitate pentru anunțarea și promovarea activității ( în formularul de mai jos);
  • gradul de dificultate al informațiilor/practicilor prezentate trebuie să fie pentru nivel începători.

Orice tip de implicare în promovarea activității și a evenimentului este bine venită și benefică ambelor parți.

Sali 

 

 

Sala 1 – activităti pentru copii: 15 locuri pe scaune/pernuțe și o masa (dimensiune 80 x 80 cm) ca suport pentru materialele trainerului.

Sala Lectură – sală seminarii:  30 de locuri pe scaune și o masa (dimensiune 80 x 80 cm) ca suport pentru materialele trainerului. Cu posibilitate de punere la dispoziție a unui ecran și videoproiector.

Sala 3 – Sală seminarii/ateliere de gătit și nutriție: 20 de locuri pe scaune și o masa ( dimensiune 200 x 90cm) ca suport pentru materialele trainerului.

Sala Sahsala seminarii:  20 de locuri pe scaune și o masa (dimensiune 80 x 80 cm) ca suport pentru materialele trainerului.

Sala Mare  – Sala de yoga: liberă de mobilier, curată. Capacitatea sălii este de maxim 30 de persoane (calculate la spațiu pentru salteluță). Nu oferim saltele, participantii și/sau trainerul trebuie să vină cu ele. Sala nu are sistem audio, dacă aveți nevoie de muzică recomandăm să aduceți o boxa portabilă sau puteți veni cu orice alt dispozitiv (în sală există sursă de curent).

 

 

 

 

 

Daca îți doresti să susții o activitate în cadrul evenimentului Agenda Bio te rugăm să completezi formularul: Formular de înscriere în preselectie Traineri – Agenda Bio #11

Data limită de înscriere: 12 august 2018.
Toate înscrierile vor primi un răspuns până pe 15 august 2018.

Daca ai intrebari, nu ezita să ne contactezi!

Misiunea evenimentului Agenda Bio este de a aduce mai aproape de oameni produse și informații care să-i ajute în menținerea sau redobândirea sănătații fizice și mentale și totodata găsirea de forme de relaxare și purificare, pentru o viață mai liniștită și fericită.

Daca și tu ai aceeași misiune scrie-ne și împreună putem face lucruri frumoase!

Contact

Sala Mare – sala de yoga


Sala Lectura – sala de seminarii


Sala 3 – sala de seminarii/clase de gătit și nutriție


Sala 1 – sală activități pentru copii


Sala Șah – sală de seminarii