fbpx

Regulament intern Agenda Bio pentru zona targ (curte)

Va rugam sa cititi regulamentul, care trebuie respectat, cat si lista de sugestii si informatiile generale pe care vi le oferim pentru ca voi sa beneficiati de o experienta cat mai placuta alaturi de noi.

 

REGULAMENT INTERN Agenda Bio

 

Plata standului rezervat trebuie facuta pana la termenul mentionat in conditiile de participare. Veti primi pe email factura, daca doriti sa faceti plata prin transfer bancar. Pentru platile numerar veti primi pe email programul de incasare.

Brandurile care isi retrag participarea cu 5 zile inainte de editie, inclusiv, li se va restitui suma achitata in proportie de 70%. Procentul de 30% din suma este comision care revine Evenimentului Agenda Bio pentru acoperirea cheltuielilor de organizare si promovare  online, realizate inainte de eveniment.

– Pe email veti primi  cover photo-ul ptr pagina de Facebook si/sau de urcat pe site.  In descrierea coverului puneti link la event: https://www.facebook.com/events/1211435838990882/   si un mesaj personalizat pentru publicul vostru, prin care ii invitati la targ sa va cunoasca, sa va testeze produsele.

amenajarea standului se poate face doar in dimineata sambatei in care are loc editia, cand  va asteptam la locatie in jur de orele 8:30  (noi suntem la locatie incepand cu ora 7:30).

 Cine vine cu masina poate intra in curte doar pana la ora 9:00 si doar pentru a descarca produse. Masina NU se poate parca sau stationa mai mult de 5 minute in zona corturilor. Gasiti locuri de parcare de jur imprejurul locatiei, pe marginea strazii.

– La standul vostru veti gasi un print cu numele vostru, care trebuie afisat vizibil pe standul amenajat. Alaturi veti avea factura si regulamentul intern (trebuie citit de catre persoanele care vor sta la stand si sambata vom trece noi sa semneze un reprezentant de stand ca a fost luat la cunosntinta).

-Va vom oferi 2 scaune la fiecare stand. Mese oferim doar dupa cum am discutat cu fiecare in parte in prealabil (sa aveti la voi fata de masa/material cu care sa acoperiti mesele pe care vi le oferim, preferabil pana jos, ca sa avem o unitate vizuala).

– Toate standurile trebuie sa fie complet amenajate intre orele 9:45 si 19:00 (programul de vizitare) in ambele zile de targ. NU se poate strange standul mai devreme. Cine nu respecta programul nu va mai putea participa la niciun alt eveniment organizat de firma noastra. (vizitatorii vin pentru voi si produsele voastre si trebuie sa va gaseasca in intervalul orar anuntat.)

– Respectati spatiul alocat pentru standul vostru. Mutarea standului fara aprobarea organizatorilor este interzisa (fie ca este vorba de un schimb intre 2 standuri, fie intr-un loc considerat liber). 

-Echipa Agenda Bio isi rezerva dreptul de a aduce modificari in aranjamentul oricarui stand  daca va constata ca aceasta nu respecta marimea spatiului ales sau perturba in orice mod activitatea normala a targului.

Activitatile promotionale de orice tip (oferirea de flyere/pliante, amplasare roll-up, campanii de informare/stragere de semnaturi etc.) se poate face doar in cadrul standului alocat.

– fiecare stand trebuie sa ofere spre teastare/degustare cel putin dintr-un produs pe care il are de vanzare la stand.

produsele alimentare de la stand trebuie sa fie vegane (chiar raw-vegane daca se poate), deci fara produse care contin proteina animala.

– La stand puteti comercializa doar produsele prezentate la inscriere.  De asemenea, impartirea standului cu un alt expozant se poate face doar in urma aprobarii primite de la organizatori.  Brandurile care au mai participat la Agenda Bio au obligatia sa ne anunte la inscriere daca vor veni cu game noi de produse.

-La stand nu se accepta sisteme de sonorizare, lumanari aprinse si betisoare parfumate.

Nu atarnati obiecte grele de structura corturilor si nu modificati pozitia si inaltimea corturilor. Daca se constata ca ati avariat cortul veti avea de achitat contravaloarea acestuia: 350 lei (cort 2×2 metri), 450 lei (cort 3×3 metri).

-Nu lipiti sau sprijiniti nimic de peretii locatiei. Cladirea este de patrimoniu si daca se dovedeste ca ati cauzat daune va trebui sa suportati costurile de reparatie. De asemenea, mobilierul pe care vi-l oferim trebuie predat in aceeasi stare.

 Consumul de mancare la stand este interzis. Pe terasa exista zona de restaurant, deschisa pe toata durata evenimentului. Daca nu aveti un ajutor la stand, puteti ruga pe cineva de la standurile vecine sa va tina putin locul. (Va rugam sa intelegeti ca mancatul la stand este o actiune nepoliticoasa fata de vizitatori, fata de clientii vostri, carora nu trebuie sa le dati impresia in niciun moment ca va deranjeaza).

Nu se fumeaza la stand. Folositi zona de restaurant  sau de gradina, cu atentie la copii.

– Peste noapte produsele nu se lasa la stand. Va punem la dispozitie o sala din cladire pentru depozitarea produselor in siguranta.

– A doua zi, duminica, incepand cu ora 8:00 vom descuia sala unde v-ati depozitat produsele si puteti incepe reamenajarea standului. Standul trebuie sa fie amenajat pana la 9:45 si pana la 19:00. ATENTIE! Pana la ora 10:00 (ora cand deschidem evenimentul catre public) produsele din camera de depozitare vor fi supravegheate de un membru al echipei noastre. Dupa ora 10:00 produsele nu mai sunt in responsabilitatea noastra. Nu lasati peste zi produse in acea sala.

 

SUGESTII 

Dati invite la eveniment (din event-ul trimis in link-ul de mai sus) la prietenii si clientii vostri din Bucuresti. Este important sa anuntati cat mai multi oameni unde va vor gasi in weekend. De asemenea, orice promovare facuta de voi ajuta comunitatea celor care cauta sa traiasca mai sanatos sa se mareasca.

-Postati pe conturile voastre de Facebook fotografii din cadrul evenimentului, pentru a invita oamenii la eveniment.

– Sa aveti bani marunt, etichete cu preturi, pungi in care sa oferiti produsele si carti de vizita sau pliante cu informatii unde va pot gasi online cei interesati.

– Vom instala mai multe surse de curent, dar cei care ati dori acces la o priza veniti cu prelungitor de 3-5 metri, pentru ca s-ar putea sa nu va ajunga cablul de la dispozitivul pe care doriti sa-l conectati.

 

ALTE INFORMATII

Intrarea la eveniment costa 8 lei/zi/persoana pentru vizitatori, dar copiii pana in 14 ani au acces gratuit. Insa voi puteti sa aveti mai multe ajutoare la stand. Mergeti voi la intrare si ii spuneti persoanei de la bilete ca respectiva persoana este cu voi la stand. Deci acestia nu trebuie sa achite daca ii luati voi de la intrare si fac parte din echipa voastra.

Toaleta gasiti langa zona de targ de la terasa acoperita si mai exista una in cladire, la demisol.

 

Agenda Bio, editia a 10-a

8-9 septembrie 2018

Program: 10:00 – 19:00

Locatie: Casa Universitarilor Bucuresti (Str. Dionisie Lupu 46)

Intrare: 8 lei de persoana, pe zi. Se achita numerar, la intrare.
Copiii pana in 14 ani au acces gratuit.
In baza biletului poti participa la orice seminar si clasa de yoga din acea zi si se poate vizita targul de produse naturale si bio (peste 60 de branduri romanesti si internationale).

Restaurantul locatiei Casa Universitarilor va fi deschis pe tot parcursul evenimentului pe terasa si ofera meniu vegetarian, creat special pentru noi.

 

Va multumim ca sunteti alaturi de noi si ca ne impartasiti misiunea de a raspandi informatii,

produse si practici pentru un stil de viata mai sanatos si mai fericit!

Doar impreuna putem face lumea mai buna!