Agenda Bio #7 – conditii de participare pentru branduri

logo lung- fara fundal  este evenimentul complet pentru un stil de viata sanatos, atat pentru trup, cat si pentru minte si suflet. Evenimentul se adreseaza celor atenti cu sanatatea lor, celor pasionati de spiritualitate ca forma de gasire a linistii interioare si a fericirii, celor interesati de dezvoltare persoanala, relationala si de parenting. Totodata, nivelul informational din cadrul conferintelor si atelierelor este pentru incepatori, scopul evenimentului fiind de a ajuta oamenii sa intre in contact cu diferite subiecte, practici si tehnici, pentru a gasi cele mai potrivite surse pentru propria persoana.

agenda-bio_octombrie_-cover-photo_redimensionat

Editia a 7-a

Data: weekendul 21-22 octombrie 2017

Program: 10:00 – 19:00

Locatie: cladirea Casa Universitarilor Bucuresti (Str. Dionisie Lupu 46) 

Intrare: 8 lei/ persoana. Biletul permite accesul in zona de targ (include testari si degustari de produse) si in salile de conferinte si seminarii (participare gratuita la toate clasele din programul zilei). Copiii sub 14 ani au acces gratuit. 

Formular de inscriere la targ pentru branduri

Structura evenimentului Agenda Bio

  • Zona de targ, cu aproximativ 40 de standuri cu vanzare de produse bio si naturale;
  • Food area: mancare vegetariana (la demisolul cladirii) ;
  • Sali de conferinte si seminarii de dezvoltare personala GRATUITE in baza biletului de intrare;
  • Zona de 5 ateliere de creatie pentru copii si dezvoltarea abilitatilor acestora;

Detalii pentru expozanti

Categorii de produse care pot participa la targ

  • alimente si produse bio;
  • alimente si preparate vegane si raw-vegane: dulciuri, mancaruri, sucuri;
  •  cosmetice bio;
  • produse bio de curatenie a casei si detergenti naturali;
  • obiecte de decor cu scop feng-shui;
  • ustensile necesare pentru un gatit sanatos;
  • aparaturi speciale;
  • carti si materiale informationale despre sanatate, spiritualitate, parenting;
  • bijuterii din cristale naturale, pietre semi-pretioase (cristaloterapie);
  • creatii handmade din produse reciclate;
  • creatii handmade din materiale naturale (ceramica, lut, metale pretioase etc.);
  • haine din tesaturi naturale;
  • jucarii ecologice si produse naturale pentru copii;
  • flori si plante vii;
  • servicii legate de  fitness, sport, yoga, mindfullness;
  • centre care organizeaza reatreat-uri;
  • cabinete de psihoterapie, terapii alternative.

Variante de standuri si costuri *

Stand 2 metri latime x aprox. 1,70 metri adancime – Taxa 400 lei 

(masa din partea noastra de 150 x 70 cm sau mai mica in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand 3 metri latime x aprox. 1,70 metri adancime – Taxa 600 lei 550 lei 

(2 mese din partea noastra de 120 cm  x 70 cm fiecare sau o masa de 200 cm x 90 xm sau in functie de mobilierul pe care il aduceti);

Stand 4 metri latime x aprox. 1,70 metri adancimeTaxa 800 lei 650 lei 

(2 mese din partea noastra de 150 x 70 cm sau o masa de 300 cm x 70 cm sau in functie de mobilierul pe care il aduceti).

* taxa include tva si este exprimata pentru ambele zile de targ;

 – standul include mobilierul de expunere, 2 scaune si spatiu de delimitare intre standuri;

– adancimea standului difera in functie de camera;

taxa include costul de inchiere a spatiului in cadrul targului + cost de promovare si vizibilitate online:

  • colaj dedicat brandului postat pe pagina de facebook Agenda Bio, cu o scurta descriere si boost post/reclama platita de noi;
  • mentionare pe lista brandurilor participante la editie cu hyperlink catre pagina/site, accesibila inainte si dupa editie;
  • poze la produse din cadrul targului care vor fi publicate post-event in folder dedicat editiei cu tag la pagina de Facebook a brandului;
  • boost post la folderul cu poze ale editiei.

Cum puteti participa la targ?

Pentru a va inscrie la targ trebuie sa completati formularul de aici in care sa ne prezentati produsele voastre asa cum se incadreaza ele intr-una dintre categoriile mentionate mai sus. Daca nu va regasiti in niciuna dintre categorii, dar considerati totusi ca v-ati incadra in eveniment atunci scrieti-ne ca sa ne cunoastem.

Pozitionarea standului o alegem noi, in functie de nevoile voastre de spatiu si de categoria de stand aleasa, si o comunicam cu o saptamana inainte de editie, pe email.

Plata se poate face prin transfer bancar pe baza facturii emise de noi sau cash (stabilim o intalnire la locatie).

Deadline de plata: 16 octombrie 2017

Obligatii expozanti:

  • Produsele cu care participati trebuie sa aiba certificate de calitate.
  • Taxa trebuie achitata pana la data mentionata de deadline, in caz contrar rezervarea va fi anulata (cu o instiintare in prealabil pe email).
  • Sa faceti degustari/testari de produse la stand (cel putin un tip de produs).
  • Sa anuntati pe pagina de Facebook ca participati la Agenda Bio prin folosirea unui cover photo pe care il oferim noi. Pentru cei care au si/doar site, trebuie sa publice un articol sau o poza care face trimitere la event-ul Agenda Bio de pe Facebook.
  • Sa dati “invite” (prin intermediul event-ului Facebook) la prietenii si clientii vostri.
  • Standul trebuie amenajat cat mai frumos cu putinta. Tinem cont de acest aspect pentru viitoarele colaborari.
  • Sa respectati programul evenimentului, adica standul sa fie complet amenajat la ora 9:45 si pana la 19:00 in ambele zile.
  • Daca doriti sa impartiti standul cu un alt expozant trebuie sa ne anuntati inainte de eveniment si sa ne prezentati produsele acestuia pentru validare.

 

Vrei sa tii un atelier, seminar sau conferinta?

Noi iti punem la dispozitie in cadrul evenimentului un spatiu in care sa-ti desfasori activitatea.  Iti oferim suport si promovare, atat online, cat si in cadrul evenimentului, tu trebuie sa pregatesti structura atelierului si sa ne oferi toate detaliile de care avem nevoie pentru a-l promova.

Daca vrei mai multe detalii trimite-ne un email in care ne prezinti ideea ta de activitate in cadrul evenimentului Agenda Bio, iar noi iti vom oferi toate informatiile de care ai nevoie pentru a o transforma in fapte, in limita spatiului disponibil. Scrie-ne si hai sa vedem ce putem face impreuna!

Ai un business si vrei sa-l faci si mai cunoscut?

Putem gasi diferite variante de colaborare in functie de specificul activitatii tale si de spatiul de care dispunem. Asteptam o propunere care sa ne bucure pe fiecare si mai ales pe vizitatori!

Te incanta evenimentul nostru si vrei sa-l sustii?

Atunci iti multumim si te asteptam cu sugestii si propuneri de implicare.  Doar impreuna putem face o lume mai frumoasa si mai sanatoasa!

Contact

Persoana de contact: Andreea Stroe

Telefon : 0721.046.638

Email : agendabio.contact@gmail.com

Facebook : www.facebook.com/agendabio.ro

Site: www.agendabio.ro